Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

Yağmur Kaçağı

elimden tut yoksa düşeceğim
yoksa bir bir yıldızlar düşecek
eğer şairsem beni tanırsan
yağmurdan korktuğumu bilirsen
gözlerim aklına gelirse
elimden tut yoksa düşeceğim
yağmur beni  götürecek yoksa beni


geceleri bir çarpıntı duyarsan
telâş telâş yağmurdan kaçıyorum
sarayburnu'ndan geçiyorum
akşamsa  eylül'se ıslanmışsam
beni görsen belki anlayamazsın
içlenir gizli gizli ağlarsın
eğer ben yalnızsam yanılmışsam
elimden tut yoksa düşeceğim
yağmur beni götürecek yoksa beni
  Atilla İLHAN
Evimin penceresinden bu fotoğraflar,İzmir bayağı ağladı bugün.Toprak koktu her taraf...Sıkıcı sıcaklardan sonra hava ile yüreğimde serinledi.
Annem,babam,kardeşlerim,dostlarım,arkadaşlarım kısacası herkesler çok uzakta bana.Aramızda km'ler var.Bir tek canım eşim yanımda birde karnımda oğlum.Benim ailem onlar artık,yaşama nedenleri.Ama insan anne kucağını arıyor bazen,baba omzunu,dost muhabbetini.Bugün çok aradım onları.Olsalardı yağmurlu bu güzel günde yapardık bir çay,muhabbet eder gülerdik bol bol.
Herkes iyi olsun yinede yerinde.Herkesin var işte bir imtihanı,benimki de mesafeler ne yazik ki.Allahım başka dert vermesin.Oğlum gelsin annesinin özlemlerini gidersin.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder