Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

34 Haftalığız




Bu hafta doktor kontrolümüz vardı, Efe Bey kocaman adam olmuş 1 hafta önden gidiyor gelişimi, sanırım uzun boylu bir efe olacak :)  Doğum tarihimiz değişmedi çok şükür,11 kasımda buluşuyoruz oğlumla.Artık geri sayım başladı ...

Oğlumun ismini sorupta öğrenen herkes Efeler çok yaramaz haylaz oluyor diyorlar, ilk duyduğum da ne alaka diye düşünmüştüm ama bizim oğlan şimdiden karnımı her şekle sokuyor.Tüm geometrik şekilleri denedi kardım da.Bu çocuk ya akrobat olacak yada dedikleri gibi haylaz :) Babasıyla sohbet ederken tüm hareketleri birden duruyor resmen dinliyor bizi,biz susunda başlıyor yine tepiklemeye :)  şimdiden evimizin neşesi benim canım oğlummm.

Benim ise hareketlerim çok kısıtlandı artık.Eğilemiyorum, oturduğum yerden destek almadan kalkamıyorum, ayakkabılarımı babamız giydiriyor ( bu durum hoşuma gitmiyor değil :))  Haaa bu arada Efenin hastane çantasını hazırladık,benim ki kaldı onu da bu hafta içi hazırlayacağım. Doğum fotoğrafçısı ile anlaşıldı görüşüldü, hastane odamız için süsleme olayına giriştim, tüller balonlar vs. alındı sıra dikip biçmekte.

Son olarak bu oğlum olmadan inşallah son bayramımız, herkesin bayramı mübarek olsun. Sevdicekle yalnızız bu bayram, İstanbula gidemedik, aileler doğuma gelecekleri için onlarda şimdi gelemedi.Bizden bu kadar.



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 yorum:

Unknown dedi ki...

iyi bayramlar canım. oğlunla ve eşinle geçireceğin nice bayramlar dilerim. sezeryan olacak herhalde 11 kasımsa...
doğum fotoğrafçısı ben de düşünüyordum ama babamız içeri sokmam diyince vazgeçtim.
oda süsleme işini de bıraktım artık kim ne yaparsa :)

Merve Şahin dedi ki...

sana da iyi bayramlar şeker, senin kardeşin maşallah herşeyi yapar sen hiç düşünme canım.Evet sezeryen olacak onun için içeri girmesinde de bir sorun olmuyor :)

Yorum Gönder